Snek Kegemaran Legend

by - Disember 14, 2014

Dulu masa kecik2 ayah I selalu belikan benda alah ni.Korang kenal tak apa kebendanya ni?

Tora dan Ding Dang
ingat tak?


Yelah, dulu manalah mak pak I ada duit nak belikan mainan bebanyak.Nak hari2 lak tu .Jadi alkisahnya bapak I selalu beli benda alah ni untuk I. Ada lagi satu tak salah dulu I panggil 'aladdin' dia dalam bungkusan plastik saja.Babu roti selalu jual.

Bukannya nak makan isi dalamnya sangat pun..nak mainan je lebih.Bila dapat je kotak benda nih cepat2 buka tengok dapat mainan apa.Kalau bertuah dapatlah mainan yang diidamkan.Kalau tak pun tetap seronok jugak dapat mainan.Kikiki

Sekarang budak2 tak pandang dah mainan cam gini sebab dah ada gadget2 yang lagi mahal dan menyeronokkan pada dia orang.Ada games..bagai.

Korang pulak? apa agaknya snek kegemaran korang dulu2 ye?

You May Also Like

5 comments

  1. tgk pic tu teringat iklan kat tv. hehe

    BalasPadam
  2. mmg rajin juga beli.. sbb nk kan mainan je.. mknnya tidak sgt,..

    BalasPadam
  3. haha samalah.. saya pun bila mak pergi pasar ke pekan, mak mesti bawa balik tora. kalau tak ada tora baru cari ding dang, tapi betul bukan gilekan biskut coklat kat dalam, tapi gilekan mainan kecik kat dalam tu.

    kawan#95

    BalasPadam
  4. lama tak makan,suka dia punya biskut..hehe..satu hari tu beli la tora ke apa benda ,ada mainan dlm tu,pen pedang bentuk mcm salib, abah suruh buang..uhuhu

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam